تسلیت؟تسلیت؟
باسلام ؟
فرارسیدن ایام محرم وسوگواری اقای مهربانی سرورخوبی هااقاامام حسین راتسلیت عرض میکنم؟
اگرتونستم براتون مطالب عشقی وجالب بذارم؟بازم ممنون؟
فداتون ؟
بای؟
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم آذر ۱۳۹۱ ساعت 9:28 توسط محمد (مدیر)
|