باسلام ؟

فرارسیدن ایام محرم وسوگواری اقای مهربانی سرورخوبی هااقاامام حسین راتسلیت عرض میکنم؟

اگرتونستم براتون مطالب عشقی وجالب بذارم؟بازم ممنون؟

فداتون ؟

 

                بای؟