به سلامتی خودمون که
به سلامتی خودمون که.....
فقط یه مخاطب داریم
اونم یه مخاطب خاص
که اسمش
خداس.....
+ نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 22:41 توسط محمد (مدیر)
|
فقط یه مخاطب داریم
اونم یه مخاطب خاص
که اسمش
خداس.....