فقط به خاطر تو
وقتی تو نیستی
همه نیستن ! نه که نیستن ؛ هستن ، ولی مثل تو نیستن . . .
.
.
یادته یادم دادی یادت باشم ؟
حالا یادت باشه یادت نره به یادتم . . .
.
.
.
یادته یادم دادی یادت باشم ؟
حالا یادت باشه یادت نره به یادتم . . .
.
.
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش
!
من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود ،
به امیدی که تو فانوس
شب من باشی . . .
.
یادم باشه که یادت
باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری
که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره اینو یادت نره . . .
!
.
.
.
دوست داشتن دل می
خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل . . .
.
.
نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش ،
فقط به خاطر تو(f)
+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۱ ساعت 17:43 توسط محمد (مدیر)
|